ASTELEHENA IRITSI ZAIGU. BERRIRO ERE GURE EGUNEROKOAREKIN HASIKO GARA.
DATORREN ASTEBURUAN UDABERRIAREKIN ZERKUSIA DUTEN ARGAZKIAK IGOTZEKO AUKERA IZANGO DUGU. HORRETARAKO ,ARGAZKIAK ,ASTEAN ZEHAR BIDALTZEN SAIATU MESEDEZ!
UDABERRIA
HIZKUNTZA:
IPUINA
BERTSOAK
AURRETIK IKUSI DITUZUEN BIDEOETAN, TXIMELETA, LORE ETA TXORIEN AIPAMENA EGITEN DUTE. PAUSOZ-PAUSO JOANGO GARA. GAURKOAN LOREAK AINTZAT HARTUKO DITUGU.
EZAGUTZEN DITUZUN LOREEN IZENAK IDATZI:
- ______________________________ - ___________________________
- ______________________________ - ___________________________
- ______________________________ - ___________________________
LANDAREEN ATALAK ZEINTZUK DIREN IKASIKO DITUGU:
JARRAIAN AURREKO ADIBIDEARI BEGIRATU GABE, SAIATU LANDAREEN ATALKA ZEINTZUK DIREN ESATEN.
LANDAREAK BIZIDUNAK DIRELA IKASI GENUEN. BIZIDUNAK BIZITZEKO ZER DUTE BEHARREZKOA?
ESPERIMENTUA:
ONTZI GARDEN BAT HARTUKO DUGU. ONTZIAREN BEHEKALDEAN KOTOIA JARRI.
KOTOIAREN ARTEAN JAR EZAZU: BABARRUN, DILISTA.GARBANTZU ... ALE BAT. LEHIO ONDOAN JAR EZAZU. EGUZKIAK EMAN DIEZAION. TARTEKA ERE KOTOIA BUSTITA DAGOELA ZIHURTATU ( URA BOTAZ).
ASTE BATZUK BERANDUAGO ZER GERTATU DEN KOMENTATUKO DIGUZUE. ( ARGAZKIAK ATERATZEN JOAN).
KOTOIAREN ARTEAN JAR EZAZU: BABARRUN, DILISTA.GARBANTZU ... ALE BAT. LEHIO ONDOAN JAR EZAZU. EGUZKIAK EMAN DIEZAION. TARTEKA ERE KOTOIA BUSTITA DAGOELA ZIHURTATU ( URA BOTAZ).
ASTE BATZUK BERANDUAGO ZER GERTATU DEN KOMENTATUKO DIGUZUE. ( ARGAZKIAK ATERATZEN JOAN).
BA AL DAKIZUE ZER DIREN ESAERA ZAHARRAK?
DENBORA LUZEAN, HERRIETAN ERABILI IZAN DIREN ETA DIREN, ESALDI ZUZEN ZEHATZAK.
EZAGUNA EGINGO ZAIZUE:
- A ZE PAREA KARAKOLA ETA BAREA ( BA HAU ESAERA ZAHAR BAT DA)
BAINA BA AL DAKIZUE ZER ESAN NAHI DUEN?
JARRAIAN, UDABERRIAREKIN ZERIKUSIA DITUZTEN BI ESAERA ZAHAR DAUZKAZUE: EA ULERTZEN DITUZUEN.
- MARTXOAREN ERDI INGURUAN, GAUA ETA EGUNA IA BERDINDUAN.
- EGUZKI ETA EURI, MARTXOKO EGURALDI.
MUSIKA
MATEMATIKA
LH 2. Maila
Bigarren astea / Segunda semana
Lotura
horretatik abiatuta entzungo duzun musika ezagunarekin egin “pentsatzeko”
ariketa: etzan lurrean bakardadea sentitzeko moduan eta, badakizu, ea zer
datorkizun gogora eta nola sentitzen zaren.
Con la música conocida que vas
a escuchar partiendo de este enlace, haz un ejercicio de “pensar”. Ya sabes,
túmbate en el suelo y a ver que te viene a la mente y como te sientes.
Musika
honekin “zortzi” jolasa egin dezakezu etxekoak bilduta. Badakizu, modu askotan
egin dezakezula: zortzi pauso eta zortzi geldirik, borobilean ondokoari pasata,
borobilean nahi denari pasata, etxeko bakoitza gela batean jarri eta pauso
handiak emanez gela batetik bestera zortzi kontatuta…
Erabili
sormena eta ea nola jolasten duzuen!!!
Con esta música puedes hacer
el juego de “zortzi” con l@s que estéis en casa. Sabes que puedes hacerlo de
muchas formas: ocho pasos y ocho quiet@s, pasándole al/ala de al lado en un círculo,
también en círculo pasándole al/ala que quieras, colocándoos cada un@ en una
habitación de la casa y dando ocho pasos grandes hasta llegar donde se quiera…
¡¡¡Utiliza el ingenio e
inventa nuevas formas de jugar!!!
·
“PUXIKA
MUSIKARIAK” fitxan ondorengoa egin behar duzu: eskalaren ordenean gora egiten
dutenak kolore batez margotu eta behera egiten dutenak beste batez.
En la ficha “PUXIKA
MUSIKARIAK” vas a hacer lo siguiente: los globos que sigan el orden ascendente
de la escala los pintas de un color y los que sigan el orden descendente de
otro.
·
“Zazpi
Jauzi” eta “Txulalai” dantzen musikak ondorengo loturak erabilita eskuratu
ditzakezu, dantzak errepasatu eta, bide batez, etxekoei erakusteko.
En los siguientes enlaces tienes las
músicas de los bailes “Zazpi Jauzi” y “Txulalai”. Los puedes repasar y, de
paso, los puedes enseñar en casa.
ZAZPI JAUZIEN DANTZA
TXULALAI
INGELESA
2. astea
1.- Ikasleek ‘All about me’ izeneko fitxa bete behar dute.
Bertan, ikasle bakoitzak bere datu pertsonalak sartu beharko ditu.
Adibidez: izena, adina, ileko kolorea, begien kolorea, etab.
Bertan, ikasle bakoitzak bere datu pertsonalak sartu beharko ditu.
Adibidez: izena, adina, ileko kolorea, begien kolorea, etab.
2.- Fitxa bete ondoren, ‘All about me QUESTIONS-ANSWERS’ fitxa ireki eta ahoz edo idatziz galderak irakurri
eta beraien fitxa aurrean dutela erantzunak ingelesez emateko gai izan beharko lirateke.
eta beraien fitxa aurrean dutela erantzunak ingelesez emateko gai izan beharko lirateke.
Etxeko beste norbaitekin ere praktikatu dezakete.
3.- Animatu bideo bat grabatzera ‘All about me’ fitxa bakoitzaren erantzunekin
eta nere helbide elektronikora bidali eta blogean batzuk igoko nituzke, besteen lanak ere elkar ikusi ahal izateko!
eta nere helbide elektronikora bidali eta blogean batzuk igoko nituzke, besteen lanak ere elkar ikusi ahal izateko!
ngutierrez@astieskola.eus
1.-
WHAT´S YOUR NAME?
MY
NAME IS ……….
2.-
HOW OLD ARE YOU?
I´M
.….. YEARS OLD.
3.-
WHERE DO YOU LIVE?
I
LIVE IN ………………
4.-
WHAT´S YOUR HAIR COLOUR?
MY
HAIR COLOUR IS …….
5.-
WHAT´S YOUR EYES COLOUR?
MY
EYES COLOUR IS …….
6.-
WHAT´S YOUR FAVOURITE PET?
MY
FAVOURITE PET IS …….
7.-
WHO DO YOU LIVE WITH?
I
LIVE WITH MY …….
8.-
WHAT´S YOUR FAVOURITE COLOUR?
MY
FAVOURITE COLOUR IS …
9.-
WHAT´S YOUR FAVOURITE NUMBER?
MY
FAVOURITE NUMBER IS …
10.-
WHAT FOOD DO YOU LIKE?
I
LIKE…….… AND………...BUT I DON´T LIKE…....
11.-
WHEN IS YOUR BIRTHDAY?
MY
BIRTHDAY IS …. ON THE 4 OF NOVEMBER.
12.-
HAVE YOU GOT ANY BROTHER OR SISTER?
YES,
I HAVE. I´VE GOT ONE BROTHER AND ONE SISTER.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina